Kursgården

Kursgården färdigställdes 1990, arbetet utfördes till största delen idéellt av medlemmar inom Länkens Kamratförbund.
Gården innehåller 27 st. enkelrum, 6 st. dubbelrum, 2 st. samlingsrum, 2 st. lektionssalar samt cafeteria.
Här är Förbundets expedition förlagd och styrelsemöten för såväl Förbundet, Verkställande utskottet och Länkhemmet hålles på Kursgården.

Länkens Kamratförbund anordnar här kurser och utbildningar för medlemmarna. Även Distrikt och Föreningar inom Förbundet förlägger ofta sina möten och utbildningar här. Enskilda Distrikt, Föreningar och medlemmar kan hyra in sig på Kursgården. Även utomstående sällskap kan hyra in sig i mån om plats och under förutsättning om absolut nykterhet under vistelsen på Kursgården.

Vid frågor om Kursgården kontakta K-G Andersson
Mobil: 0705416283 eller