Distrikt
Föreningar inom ett geografiskt område bildar ett distrikt, om så är möjligt.
Distriktets namn ska vara (
områdets namn) distrikt av Länkens Kamratförbund.
Distriktet ska organisera samtliga föreningar inom det område man verkar.

Distriktet ska vara en sammanhållande länk mellan föreningarna inom det geografiska område distriktet verkar, hjälpa och bistå föreningarna med allt som hör till ett gott länkarbete

Göteborg & Bohusläns distrikt.
Douglas Häller; Walkerkroken 16 F; 45142 Udevalla
Föreningar: Kungälv, Munkedal, Mölndal, Partille, Uddevalla.

Hallands distrikt.
KF-Länken; Hertig Eriks väg 27; 43245 Varberg
Föreningar: Falkenberg, Halmstad, Kungsbacka, Varberg.

Smålands distrikt.
KF-Länken Smålands distrikt; Nämndemansgatan 2; 57341 Tranås
Föreningar: Eksjö, Kalmar, Nässjö, Tranås.

Skånes distrikt.
KF-Länken Eslöv; Södergatan 34 C;
24130 Eslöv
Föreningar: Eslöv, Hörby, Höör, Landskrona.

Älvsborgs distrikt:
Carina Blom; Gökgatan 8; 51154 Kinna
Föreningar: Borås, Herrljunga, Mark, Trollhätta, Uppsala,Vårgårda.

Ytterligare information om distrikten hittar du i LänkKamraten.

_________________________________